2006 novemberében jöttek a képen látható Rába-Ikarusok állandóra, majd 2007 februárjában Érdről helyeztek át ide 4-et. Ezekkel sok műszaki probléma adódott.
2005-ben
érkeztek meg a várvavárt Mercédes csuklós autóbuszok az
Erdőkertesi vonalra (2019),
melyekkel az utasok nem igazán voltak megelégedve: Az ajtók
nem nyíltak
- záródtak rendesen, folyamatosan lerobbantak, nagyon
rázkódott az
utakon. Mellesleg a londoni TFL ugyanezt a típust használja városi
közlekedésre nem kis példányszámban...Ezt követően 2010-től Man típusu
járművek vették át a szerepet ezektől. A csuklós autóbuszok
Galgamácsáig el sem tudtak volna menni, ugyanis Vácegres és Galgamácsa
között nem
tudtak télen a hátsótengely meghajtású járművek (Mercédesz, Man)
felmenni a hegyi
kanyargós utakon... Ez az állapot 2017-ig tartott, míg a modern
csuklós Volvó hibrid
autóbuszait forgalomba nem állították.
Ik.280-as akkor volt üzemben, ha valamelyik Mercedessel gond volt, de ilyet már nem nagyon látni 2007 óta.
2009-ben
megjelentek a King Long kínai buszok. Az ülések műanyagból
vannak kiöntve
pici kínai ember mérethez igazodva. A keréktartó csavarok fele
csak
dísz volt. Nem egyszer tört ki a kereke ennek a járműkategóriába
nem
éppen besorolható izének. Az utasoknak kényelmetlen volt.
Sokszor a fűtéssel és a klímával is gondok voltak.
2017-év
elején négy hónapra a T&J - a BKV-tól "felszabadult" kék
hibrid buszai (5,7,9-es viszonylatok)
Gödöllő környékén lettek elhelyezve, így a 2018-as és a 2016-os
viszonylaton is ezen járművek lettek átcsoportosítva - a
környéken élők
nem kis örömére. Ilyenre még nem volt példa, hogy a környéken
kékszínű buszok közlekedtek volna - nagy látványosság volt ez.
2018 telén végre lejárt a T&J alvállalkozói szerződése - a hiányos és botrányos szolgáltatás után nem volt kérdés, hogy a Volánbusz ZRT. sajátkézbe vegye vissza a viszonylatok működtetését. Egy darabig szedett-vetett járművek
szolgálták ki a
vonalat, majd 2019 közepétől új,
Magyarországon gyártott Credo buszok vették át az utasszállítást
mindkét vonalon.