Aktuális - 2006-tól



2008.május 29:

Külföldi tartózkodásom végett nem tudom frissíteni az infókat,  ezért arra kérném a környékbelieket, amennyiben van idejük rá, küldjenek információkat, képeket, írjanak a fórumba.
Köszi előre is.



2007.december 13:

Ma 3 próbajáratfelirattal ellátott busz jött egymásután Mogyoród felöl.
Ezek csulós Volvó 7700-asok voltak.



2007.december 8:

Újpest Városkapu forgalmasabb lesz holnaptól:
http://veresestersege.extra.hu/news.php



2007.december 8:

Elkészült a rövidfilm a viszonylatról. A letöltéseknél megtalálható.



2007.december 5: 

Frissült egy kicsit a képgaléria. Nemsokára készül egy rövid flm is a 2018-ról.



2007.december

Megérkeztek az Új fehér Kinga-longa buszok. Többek szerint kényelmetlenek....




2007.november 4:

November elején Londonba költözöm pár hétre, így a honlapon csak akkor lesznek aktuális infók, ha azokat külditek e-mailon.
Öröm az ürömben, hogy 2-3 hét múlva nagyobb szabású
képgaléria és videó frissítés várható.
Ja! És a jegy tényleg csak 10 rugóba kerül Londonba, ha a neten rendeli meg az ember. Persze nem ilyen buszokkal.



2007.október 26:

Ma az Újpestről 10:00 -kor induló szólóbusz helyett csuklós ment Kertesig,
majd ott átszállással folytatódott az út Mácsára.  
      




2007.október 13:

Azt csiripelik a madarak, hogy 2007 november vége felé az összes mácsai szólóbuszt lecserélik Neoplánokra.
Ezek nem túl öreg, 2-3 évesek buszok, kényelmesebbek lesznek mind az utasoknak, mind a sofőröknek.
Ezaztán a nagy hír!




2007.október 13:

Most nézem ennek az oldalnak a közepét és megütötte a szemem a MAN-buszos képek.
Észre sem vettük, hogy eltűnt. Nem tudja valaki hova lett?
Fórumba írja le!
Ja igen! Működik a fórum rendesen. Regisztráció nélkül is lehet írni !!! 




2007.október 12:

Az egyik Mercédeszen érintkezőshibás a jegyautomata.
Össze-vissza kell ütögetni, hogy működjön.
Pl.2007.okt.12-én reggel  Városkaputól Újpest-központig
10 perces késés lett e-miatt.



2007.október 6:

Fóton reggel 6:55-kor egy Pest felé tartó Mercédesz tipusu busz lerobbant.



2007.október 3:

Veresegyháztól Csomádig ellenőrök voltak egy járaton.
Csomádon 09.05-kor szálltak le. Múlt héten is voltak.



2007.október 1:

Reggel a 9:15-ös Erdőkertesi busznál csuklós helyett szóló busz ment.
Az összes utas letudott ülni.



2007.szeptember 19:

Erdőkertes, Templomnál a Mácsa felöli oldalon ellopták a
menetrend papírt és a tartót megrongálták.



2007.szeptember 15:

Veresegyházon kistérségi társulásülés volt 2007.09.12-én,
melynek témája a kistérségi közlekedés volt.
 
Az ülésen résztvettek:
Ács Balázs Közép-Magyarország regionális Közlekedés Szervezési Hivatal
Tóth Gábor - Autóbusz közlekedési szakértő
Kocsi András -Volánbusz Zrt
Jóvér Balázs-Mávstart
Bereczki Jánosné Tóth gábor országgyűlési képviselő megbízottjaként
A kistérség polgármesterei:
Cserepka András-Őrbottyán
Dr. Pásztor László - Erdőkertes
Dr.Pesti Klára - Galgamács
Dr. Sajó Gyula - Váckisújfalu
Dudás Jánosné - Vácegres
Klement János - Csomád
Kosik József alpolgármester - Veresegyház

Nem jöttek el:

Két??? Józsefné - BKSZ Kht ügyvezetői igazgató

Tenke Zsolt - BKSZ Kht ügyvezetői igazgató

Dóka ??? - Vasúti szervező
 

Az ülés témája: 

- A balkáni közlekedési hekyzetünk

-Acsa Veresegyház járat újraindítása

-Új vasútállopmás a Veresegyházi medveotthon

-Vasútállomások állapota

-Busz -és vasúti közlekedés összehangolása

-Stb,stb,stb.

 

A 2 órás hanganyagot innen lelehet tölteni.


Az ülés hanganyagát az Erdőkertesi Zöld Rádió  a következő időpontokban adja le:

2007.09.17.   - 20:15     (hétfő)                            2007.09.19.  - 22.00     (szerda)
2007.09.20. - 13.00        (csütörtök)                    2007.09.21. - 13.00      (péntek)
2007.09.21. - 21:00       (péntek)                         2007.09.22 - 22.00      (szombat)
2007.09.25.   - 20:15     (kedd)                           2007.09.26.  - 09.00     (szerda)
2007.09.27. - 13.00       (csütörtök)                    2007.09.28. - 13.00      (péntek)
2007.09.28. - 21:00       (péntek)                        2007.09.29 - 22.00      (szombat)
 Az adást a www.zoldradio.hu  oldalról online módon lehet hallgatni.  



2007.augusztus 31:

Ellenőrök száltak fel de. 9:05-kor a Veresi iskolánál Budapest felé.




2007.augusztus 30:

Egyes sófőröket már megint nem fizetett ki rendesen a Volán.
Túlórákat szinte alig fizeti ki. Van olyanis, hogy valaki reggel   3.30-tól 0:30-ig dolgozik egyfolytában.
Olyan is van, hogy valaki 0:30-kor végez és 3 órával később újra dolgozik. A sóföröknek még mindig nincs lehetőségük wc-zésre egyik végállomáson sem.



2007.augusztus 24:

Ma du. kimaradt egy járat Pest felől. Helyette Gödöllőről hoztak egy ik.260-ast,
amely Gödöllő - Váckisújfalu között szokott közlekedni.



2007.augusztus 17:

Újpestről Vácra egy olyan ik.256-os ment, amelynek nem működött a kuplungja.
Fóton úgy ugrált a busz, hogy a hátsó ülésen utazó utasok leestek az ülésről.



2007.július 13:

Sajnos halálos baleset történt ezen a napon. Egy Suzuki swift típusu szgk. előzésbe kezdett Budapest és Fót között a Coránál, de nem tudott visszasorolni a sávjába, így belerohant a szemből érkező Berceli autóbuszba.
A Suzuki begyűrődötta busz alá, így a 2 utasa meghalt. A buszon személyi sérülés nem történt. A sófőrről nincs infó. A  dugó óriási volt, az utasok egy része innen gyalog ment Budapestig.



2007.május 24:

Úgy látszik felpörögtek az események:
Este ellenőrök voltak a 20.10-es Mácsai járaton.



2007.május 24:

Du. 1/2 3 körül ismét BKV-s tanulóbusz vette igénybe a 2018-as útvonalát.



2007.május 23:

2007.05.24-én a 13:25-ös Galgamácsa felől érkező járat
Fót, Sikátorpusztáig közlekedett csak. 3 perc múlva jött a következő csuklós.
Viszont itt nem mu"ködött a légkondi és mivel az ablakok sem nyithatóak
olyan volt, mint grillcsirkének a mikró.
Bővebb infó és galéria itt:
Lerobbant Ik.415




2007.május 19:

2007.05.19-én szombaton a VK-tól 14:00-kor induló járat lerobbant
Veresegyházon. Bővebb infó és galéria itt:
Lerobbant E94 



2007.május 18:

Az www.erdokertes.lap.hu kitette a 2018 linkjét.
Ezúton szeretném nekik megköszönni.



2007.május 17:

Júniusban Angliába költözök hoszabb időre. Ez azt jelenti, hogy itthon nem fogok tudni fotózni és nem fogok a 2018-on utazni, ezáltal lecsökkennek az információs forrásaim. Az oldal továbbra is műközni fog, kintről frissítek majd. Nagy segítség lenne, ha a fórumba vagy az E-mail címemre leirnátok az aktuális eseményeket. Aki képeket szeretne küldeni, azt is szívesen fogadom. Ha sok képet vagy videót szeretne valaki küldeni, akkor e-mailon vegye fel velem a kapcsolatot, simán megoldható ez is. Ne hagyjátok, hogy ez csak egy emlékoldal legyen!



2007.május 9:

Felkerült egy Videó a letöltéseknél...
Már egy hete csend van a vonalon, nem történt semmi különleges.
Egyébként máj. 3-án Őrbottyánnál ellenőriztek Csomád felé,
keményen büntették azokat, akiknek nem volt valamilyük rendben.
( pl. nem volt kitöltve a bérlet)



2007.május 2 :

Egy csomádi  írta:
"Ma a feleségem rekordot döntött, mert a reggel 7 órai busz 1 óra alatt ért be Újpestre! Ez példátlan csomádi történelmünkben (tavaly augusztus óta), és még télen sem történt ilyen..."
(Megj.: A menetidő Újpestig 32 perc.)



2007.május 1 :

Mától drágulnak a jegy és bérlet árak, csökkennek a kedvezmények.
Ezt az államnak lehet köszönni. A Volán hivatalos honlapján ráadásul akcióról van szó:

  

Az oldalt szégyenletes módon "akcio.php" néven lehet lementeni.
Ennek az akciónak biztosan sokat örülnek.



2007.április 27:

Ismét extra dolog történt a viszonylaton:
Egy BKV-s tanuló busz ment végig a vonalon, egészen Galgamácsáig. 
Szinte hihetetlen, mik vannak.

 

                             

Katt a képekre gyorsan...  :-)




2007.április 26:

Este az 23:00-kor az utolsó busz nem bírt elindulni Újpestról. Szerencsére
csak 1-2 utas volt rajta. Gödöllőről 1/2 12-re ért oda a tartalék busz,
amely egészen Galgamácsáig ment. Az eset érdekessége, hogy 27-én este
ugyanez a busz vitte az utolsó járatot. Ekkor tele volta a busz.
Erre mondják, hogy szerencse.




2007.április 20:

Kicsit át lett kategorizálva a honlap, ezért kisebb hibák előfordulhatnak,
pl. 1-1 kép nincs ott a helyén vagy nem jók a linkelések,
ha valakinek módja van rá, kérem jelezze a hibákat...



2007.április 16:

Nem telt még el 3 nap és újabb Mercedes (JVP-032)
mondta fel a szolgálatot.
Az Újpestről 14:30-kor induló erdőkertesi járat Csomádon robbant le 15:05-kor.
35  perc múlva jött egy tartalék busz is.
Az eset érdekessége az, hogy ez a busz 2 nappal ezelőtt kétszer is lerobbant.
Bővebb  információ és képek az esetről a Galéria menüpont alatt.





2007.április 16:

A mai nap ismét lerobbant egy Mercedes busz(JVP-033),
miközben utasokat szállított.
A járművezető leszállítatta az utasokat, majd visszafordult.
Bővebb  információ és képek az esetről a Galéria menüpont alatt.



2007.április 13:

Ma 18:35-kor Csomádon az utasok arra lettek figyelmesek
egy Kertes felé tartó Mercedesen, hogy iszonyatosan büdös szag jön a busz
 hátuljából. A busz a csomádi megállóban megállt, a sőför megnézte a hibát.
Hogy mi lett aztán, arról nincs információ...
 
Ugyanezen a napon egy ik.280-ast vontattak a fóti járműjavító felé...




2007.április 5:

A mai napon az ellenőrök már hajnalban "munkához láttak".
Kertesen 4:45-kor szálltak fel Pest felé.
Az egyik utas megkérdezte tőlük, hogy miért nem azt ellenőrzik inkább, hogy
nincsen Mácsán fűtött utasváró...



2007.április 2:

A mai naptól 3 új sofőr dolgozik vonalunkon,
emiatt 1-2 régebbi vezető át is lett helyezve a csuklósról szólóra.
Információk szerint mind hárman Gödöllőről jöttek.



2007.március 29:

A vonal kapott egy Man típusú autóbuszt.
Elvileg állandóra, de a héten biztosan itt lesz.
 
A képekre kattintva nagyméretben is megtekinthetőek:

   

   




2007.március 27:

Du.Fóton ismét ellenőrök a 2018 járatain.




2007.március 28:

Rengeteg elismerő, bíztató, dicsérő E-mailt kaptam
az oldal látogatóitól. Ezúton is köszönöm nekik. 




2007.március 28:

Végre elkészült a fórum. Ez már saját.
Egyenlőre nem kell regisztrálni.
1-2 dolgot csiszolni kell még rajta (pl. a színét),
de a lényeg, hogy lehet véleményeket írni.  




2007.március 27:

Nézem a látogatottsági statisztikát.
Egyszer csak szárnyal. Eddig naponta kb. 15-20 -an nézték meg a honlapot,
most 27-29-én pedig már 9000-ren !!!
 
Valaki "blog"-ot nyitott erről a honlapról és onnan rengetegen idejönnek.
Negatív kritikával indulnak az első hozzászólások, de utána értetlenkednek,
a hozzászólók, hogy ezzel a honlappal mi a baj?
Utána szinte csak pozitív vélemény is található.
Ez azért is érdekes, mert sok féle ember véleményét lehet látni.
Ezúton is szeretném megköszönni Subba Zsazsa -nak, hogy megnyitotta
ezt a "blog"-ot, óriási reklámot csinálva a 2018-nak. Ezt 3 év alatt sem sikerült
volna elérni. Így legalább nagyobb lett a nyilvánosság.
Ha már ezt végig olvastad nézd meg a "blog"-ot is:
Az internet különleges felhasználói - A buszos




2007.március 27:

14 óra körül ellenőrzés Fóton Mácsa felé.




2007.március 21:

A mai vasárnap 20:00-kor nem indult be az egyik busz motorja,
ezért ott lett hagyva a galgamácsai vasútállomáson.
20:45-kor azonban jött egy tartalék busz Gödöllőről
( ik.260-as Rsz.: FKC-139 ). Így 1 óra 45 perc helyett csak 45 percet
kellett várni este hidegben a buszt.
A lerobbant busz nem rég került erre a vonalra Érdről.




2007.március 16:

A "2007.március 3-án megjelent erdőkertesi forduló kapcsán szóbakerült sofőr-váró
konténeres ügynek" utána kérdeztem az önkormányzatnál:
Az önkormányzat nem ajánlott fel semmilyen ingyen-telket és
konténert sem. Viszont valaki ezt kezdeményezte. A Volán ezzel kapcsolatos
válaszát több felől is hallottam már, de a hivatalos válaszra még nem bukkantam rá,
viszont tudom, hogy kit keressek meg ezügyben.




2007.március 14:

Sofőrök figyelmébe:
Erdőkertesen a vasútállomásnál polgárőrök figyelik és jelentik,
hogy az utolsó Pest felöl jövő busz megáll-e az esti vonat utasainak.
Ez egy elég fura dolog, mert nem mindig lehet tudni,
hogy a vonat már elment-e vagy sem.
Ez egy kicsit fura, ugyanis nem mindig van  a vonatról leszálló utas,
a parkolóban lévő autókhoz meg lehet, hogy a következő vonattal
jönnek tulajdonosaik.




2007.március 14:

Ellenőrzés Fóton Du. 2 körül.



2007.március 9:

A 2007 március 3. infót módosítottam,
mert először rosszul értesültem.




2007.március 9: 

A kertesi vasútnál a buszon voltak az ellenőrök
este 20:57-kor Mácsa felé.



2007.március 5:

Egy galgamácsai fiatalember küldte a következő üzenetet:
 

Forgács Zsolt!
Sztorim van az oldaladra: 2018-as járat indul ma Bp, Úp. VK-ből 17:00-kor,
recsegés ropogás Pest szélén a lámpánál, döcögés,
a forgalmi üzem bekötő útjánál befordultunk leszállás, vége!
Gyalog a Corás megállóhoz, mindenki prüszköl,
hogy ugyanez a busz reggel is beadta az unalmast.
Ez volt 17:25-kor! 17:45-kor jött a csuklós hernyó, de jött vissza már a mi buszunk is.
Felszálltunk a hernyóra, jött mögöttünk a "megjavított" busz,
Csonkáson át is dobbantottunk és Mácsára úgy 18:35 körül értünk!  
"Biztos indulás, pontos érkezés!" :D

u.i.: ez a busz infóim szerint Salgótarjánból jött nem az érdi négyesből. üdv, P.
 

Köszi, hogy megosztottad történetedet  :-)




2007.március 3:

Értesüléseim szerint
Erdőkertes önkormányzata felajánlotta a Volán ZRT-nek, hogy a
háromházi fordulónál ingyen biztosítana területet, melyre
egy konténer kerülne székekkel, asztallal, wc-vel és mosdóval
az ott várakozó sofőrök részére.
A konténer költségének a felét is az önkormányzat állta volna, a másik felét
a Volánnak kellett volna állnia. A Volán válasza erre az volt, hogy
azért a pár dolgozóért nem kell oda megálló, nem fog rá pénzt kiadni.
Ehhez még azt érdemes megemlíteni, hogy Újpest-Városkapúnál sem
biztosítja a Volán a sofőrjeinek " folyó-ügyeinek" elintézésére.




2007.március 3:

Újra van Vácegresen megállótábla és menetrend!
Sajnos a táblán a műanyagot már bezúzták egy kis részen, de
ez legyen a legkisebb baj.
A táblára 3 hónapig vártak a vácegresiek.




2007.február 24:

Megint ellenőrzések sorozata: 24-én reggel 7:25-kor
Veresről Kertes-Vm-ig mentek, majd 7:45-kor vissza.
S este még 1/2 9-kor is felbukkantak a vonalon.



2007.február 23:

A tesztbusz már nincs nálunk. Tovább ment.




2007.február 19:

Budapest-Fót-Csomád-Őrbottyán-Vácduka-Püspökszilágy
 viszonylaton közlekedik egy teszt busz. Menetrendszerint jár, utasokat szállít.




2007.február 19:

Az egyik E94-es a múlthéten koccant egy kocsival.
Persze az autós volt a hibás.
Ez a kocsi arra vár, hogy a biztosító kimenjen hozzá és felmérje a kárt.
Utána következik a karosszéria javítása. 



2007.február 12:

4 db. E94-es érkezett Érdről a múlt héten,
ugyanis Érd új kocsikat kapott.
Ebből kettő máris szervizben van. 
Az egyik motorjavításra vár, a másik állandóan felforralja a vizet.
A harmadik kocsinak nem nyílik rendesen az első ajtaja,
nem csenget az utas-jelzője és elől nem ég csak a helyzetjelző lámpája.
A negyedikről még nincs infó.




2007.február 11:

Az egyik utas panaszkodott, hogy a Mácsáról induló 20:30-kor induló
busz feleslegesen megy be a Corába és ez egy csomó időveszteséggel jár.
Szeretne hamarabb hazaérni.




2007.február 10:

Frissítve lett a honlap megállók galériája.
Az összes veresi megálló ,megtekinthető. Azért még maradt munka bőven.




2007.február 2:

Az erdőkertesi vasútállomáson kitépték a táblát. kb. egy hete.
Ez még nem is annyira meglepő. Szinte hihetetlen, de a táblán lévő menetrendet
 2006 februárjában cserélték utoljára. Azóta kb. 5-ször változott a menetrend.




2007.január 27:

A rádió hírszolgálat szerint a térségünkben 29-én hétfőn nem lesz sztrájk




2007.január 26:

Megint ellenőrzés az erdőkertesi vasútnál Mácsa felé 15:20-kor. 
A héten  Vácegresig kijöttek.(Ugyanazok, akik jan. 9-én voltak.)




2007.január 25:

Információim szerint a Corába az ott dolgozók miatt
megy be a busz, de még ez sem lett normálisan megszervezve,
mert sokszor nem érnek be a dolgozók a munka kezdésére,
s a Cora az első órára járó bért nem fizeti ki.
 
Az utasoknak meg mindegy, mert ha egy járattal elmennek a Corá-hoz
sokszor csak 2 és fél óra múlva megy visszafele, így ki kell sétálni az
eredeti Fót, Sikátorpusztai megállóig.
 
S gondoljunk azokra az utasokra, akik a Cora-járattal mentek
eddig vásárolni. Nekik mostantól fizetniük kell az útért,
sok esetben pedig  gyalogolniuk kell pluszba 10-15 percet...




2007.január 24:

Ellenőrök szállnak fel az erdőkertesi vasútnál este 8-kor.
egy Galgamácsa felé tartó járatra. (Ugyanazok, akik jan 9-én voltak.)



2007.január 20:

Ha lenne igazi tartalék busz, akkor sem biztos, hogy járnának, mert
a viszonylaton sofőr hiány van.  



2007.január 19

(P):Du. nem indult   Budapestről a (I) 15:15-ös
E 94-es típusú busz, mert műszaki hibás lett. Később megcsinálták,
de este megint lerobbant Veresen Mácsa felé 19:30-kor.
Ezzel ott is lett hagyva az Iskolánál.
E-helyett Mácsa felől az utolsó járatot egy Hatvan-Gödöllő táblás busz
biztosította beugrós sofőrrel.




 2007.január 18 (Cs):

Este nem jött a Galgamácsáról induló 19:30-as busz.
Lerobbant. Persze a tájékoztatás nulla. A tartalék busz azért nem jött,
mert az egy délután lerobbantbuszt helyettesített.
Ha valaki tudja ki ezért a felelős, ki koordinálja ezeket a dolgokat,
írja meg nekem e-mailban, mert úgylátszik valaki nem csinál semmit,
a munkahelyén és nem a sofőrökre kell gondolni.



2007.január 10:

Később kiderült, hogy 9-én nem egy, hanem 3 busz is lerobbant.
Ez azért már felháborító. Remélem ezek után a Volán vezetőségének
nem lesz pofája felvenni a végkielégítést.



2007.január 9:

Este ellenőrzés volt: A Mácsáról érkező járatra szállt fel egy középkorú,
csinos, hosszú göndör hajú hölgy egy szemüveges, bajuszos úrral 19:47-kor az
erdőkertesi templomnál, s egy megállóval később a vasútállomásnál szálltak le.
Ezek az ellenőrök kedvesek voltak.



2007.január 9:

Reggel a 6:40-es Pestről induló Mácsai járat nem jött, mert lerobbant.
Ezt a járatot várta  Vácegresen egy iskolacsoport is. Vácegresre 7:50-re szokott
beérni Gödöllőről egy járat, mely ott fordul vissza és 8:05-kor indul visszafele.
Ez igazán elvihette volna a tömeget Mácsára,
ugyanis Vácegresről 7:56-kor kettő busz is indul Gödöllőre,
ha ez késett volna 15 percet nem halt volna bele senki.



2007.január 5:

 Este 19:20-kor a már 10 perces késésben lévő járat Pest felé csak
azért állt meg Fóton, a Dózsa György úton, hogy az ellenőröket felvegye,
s egy megállóval később Gyermek városban csak aért állt meg,
hogy az ellenőröket leszállhassanak.



2007.január:

A vácegresi buszmegálló tábla és a menetrend már
egy hónapja hiányzik, holott 1-2 vezető már jegyzőkönyvet is írt erről
a Volán illetékeseinek.  Ezt a Közlekedési Felügyeletnek kellene kicserélnie.



2007.január:

Olyan hírek terjengenek, hogy küföldi befektetők fogják megvásárolni
az Észak-Pesti üzemigazgatóságot. Ez azt fogja jelenteni, hogy a 2018-as
viszonylat is külföldi kézben lesz. Ha ez tényleg bekövetkezik
bizony-bizony veszélyben lesz a magyar buszvezetők állása. 
Szényen-gyalázat!
 
2007.január 2- től egyes buszok befognak menni a Fóton található CORA-hoz.
Ezeknek az elején egy ide kapcsolódó táblácska lesz az elején.
Ez egy 6 perces kitérő lesz papíron, a gyakorlatban 10-12.




2006.december 31-2007.január 1:

December 31-én az
Újpest felől az utolsó járat (23:00) és Január 1-én az első 2 járat
kimaradt. Erről  részletes tájékoztató egyik megállóban sem volt,
a Volán honlapján pedig az ehhez kapcsolódó oldal nem volt elérhető. 
Egyes buszokon  csak általános tájékoztató volt, mely arról adott tájékoztatást,
hogy  1-én egyes vonalakon az első korareggeli járatok kimaradnak.
Igaz ott volt a telefonszám is, melyen érdeklődni lehetett. 
Úgy látszik nem volt megfelelő a tájékoztatás, mert az első, Városkaputól
induló buszra ( 6:40 ) nagyon sok mérges és kiábrándult ember várt,
akik bizony az 5:40-es buszhoz mentek ki . Pár kopasz persze egyből a
sofőrnek akart ugrani, úgy kellett leállítani őket, hogy 
idézem: "a sofőr nem aludt el,a Volán vezetőin verjék le feszültségeiket."



2006.december 30:

Az egyik utas jelezte, hogy 15:30-kor Csomádon egy
KJJ-069  -es forgalmi rendszámú fehér Skodából 3 férfi szállt ki, pisiltek egyet
a megálló mögött, majd felszálltak a Galgamácsa irányába tartó járatra
ellenőrzés céljából.




© 2006-2017 Zsolt-show  - Minden jog fenntartva

© 2018.zsolthow.hu